skövde.

två dagar i skövde tar på krafterna, nu är jag och emma två nya personer. Håret iallafall, riktigt nice om jag får tycka till. Igår så vart jag in ring av Annelie, kom så fort du kan! klippning färgning och en mode visning lågframför mig, kreepy. men kul var det. (pga detta inget bloggande igår) Nu sitter jag inne hos Emma och bara sitter helt slut efter en jätte lång dag i skövde som sagt var. Ska väll snart kila in till mig och bara ta det lungt, greja lite. vi höres imorgon och så får vi se vad som händer då ;)

/LindaFanny
  

Kommentarer
Postat av: Sanna

gud va kul! hur blev det nu då?:D

missu<3

2009-10-28 @ 22:41:02
URL: http://zannagranztroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0