Thu-18/11

TJaTja, sitter här och väntar på kärleken. Kom precis innan för dörren och möttes av att mamma har städat hela huset vilket behövdes och jag har lite dåligt samvete för att jag borde hjälpt till med , tänt massa ljus och satt på julmusik. mysigt värre!
Har engelska läxa tills imorgon som måste bli färdig + Fysik prov som jag inte fattar ett skit av, men jag hoppas jag får hjälp med det snart.

Annars så regnar det precis som vanligt här i västergötland och jag önska att jag bode långt upp i landet, inte kul alls med regn jämt, men vad kan vi göra åt skiten? bara blunda och vara glad!Snart är den riktiga vinter även här, hoppas vi!

ah, jag har inte ett piss att skriva så
PUSSSSSS!

/LindaFanny 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0