pepparkakor

Nu är julen snart här! snart kommer mamma hem och då ska vi baka pepparkaks deg till vårat pepparkaksshus.
Kommer aldrig glömma det här med våra peparkakshusbak från år till år. . . pepparkakshuset hinner aldrig stå till julafton av någon konstig anledning. 
Mamma blir arg och går ner och sätter sig i soffan, så jag blir själv kvar med ett helt peppearkakshus att sätta ihop. det blir fint för några dagar, innan det ramlar ihop. Freja och filip blir överlyckliga när dom får äta upp skiten. . men visst är det tanken som räknas? :)

Nu ska jag käka lite mat som min älskade pappa har gjort samtidigt som jag kollar klart på jönsonligan.
 

/LindaFanny 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0