Jag köper min egen godispåse.

Winnerbäck var helt otrolig, något jag absolut ska göra om flera gånger i livet.

järnvägsspår, köpenhamn och överallt, dunkla rum, jag har väntat på ett regn, du som reser mig, om tiden vill ifatt, kedjebrev, lång dag,  varning för ras, hugger i sten, i stockholm, åt samma håll, fribiljett mot himlen, söndag 13.3.99, du får mig, jag får liksom ingen ordning, kom ihåg mig, solen i ögonen, om du lämnade mig nu, elden, för dig, elegi, sälsynt exemplar, söndermarken. 

grymt bra låtar, och en riktig sköning på scen kan det bli bättre?

                         
                                    Och vem om inte världens underbaraste?



Annars är jag Kär, Kär, Kär.  hihihi

Sitter här i mitt rum lyssnar winnerbäck listan, skriver lite svenska samtidigt som jag pratar med min kära vänn Maria! och känner mig ovanligt glad! ah, något mer tror jag inte att jag hade och skriva

bamsekramar och pussar till er alla!

/LindaFanny


Kommentarer
Postat av: maria

du är så jävla bäst ! <3

2009-11-06 @ 15:40:14
URL: http://realitet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0