bakom mina . . .

Äntligen konstaterat, nu slipper jag förhoppnings vis all huvudvärk! varit på synundersökning idag och jag är översynt, vilket betyder att jag anstränger mina ögon vilket leder till att jag ska få glasögon som jag i och för sig bara behöver ha när jag kollar på tv, läser och sitter vid datorn.

Jag behöver värkligen bli färdig med mitt svenska arbete nu också, känns som jag har skrivit mycket men ändå inte kommit någon vart. . .  men i morgon är en ny dag med nya prövningar som väntar.



                                              Jag älskar dig!

/LindaFanny


Kommentarer
Postat av: ida

sv; tack själv fanny de var riktigt kul faktsikt:D

2009-11-06 @ 23:58:36
URL: http://idajarlhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0