fart och fläckt .

Nu är det fan imej jul, så nära som går iallafall, allt är på sin plats! till och med pepparkakas huset har kommit till rätta. Igår fixade jag och mamma en hel del julklappar två till mig :) imorgon fyller mamma år och då får hon väll som present att städa helahuset den stackarn för på onsdag fyller pappa 40 grattis världens bästa pappa! Då kommer släckten och firar, ffredag är det party för alla pappas kompisar och på söndag glögg grejs hos lotta m. co. Nästa torsdag är det polonäs och julfest med alla nior och även min födelsedag! :D och på fredagen slutar vi!!
Imorgon har vi SO prov och jag måste plugga så pussssssssssssar! 

/LindaFanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0