Fanny Andersson

Hur gammal är du? 14
Vilken klass går du i? 9G
Vad har du för hårfärg? blont
Hur lång är du? runt 1.63
Har du någon pojk/flickvän? aaa
Vad brukar du göra på fritiden? Plugg, dans, dator, vänner
Vilka umgås du med? Mina vänner, pojkvän 
Hur ser du ut? Kort, blond, typ :) 

HAR DU
Kysst någon? happ
Sovit brevid någon av samma kön? mm
Sovit brevid någon av motsatt kön? aaa
Slagit ner någon? bror , syster kanske?
Ljugit för en bra vän? Kanske
Svikit någon? Vet inte?
Fuskat på prov/läxförhör? haha jorå
Blivit kallad Bögjävel? tror ej det
Kallat någon Bögjävel? tror inte det heller :P

VEM 
Skrev du senast till på msn? Emma :)
Kramade du senast? mamma
Sov du hos senast? kommer inte ihåg , hemma :P
Kan du lita på till 100%? Lina , Emma mm.
Är den finaste personen som finns? syster, pojkvänn. vet inte vad som menas?
Vill du vara med just nu? min kärlek!
Ringde du senast? ;)
skicka ett sms till dig senast? Petter
Skickade du ett sms till senast? Malin

VAD
Drack du senast? Apelsin juice 
Köpte du senast? vet ej :)
Gjorde du igår? inget speciellt tror jag :)
Ska du göra imorgon? Skola - polonäs, plugga matteprov
Vill du göra just nu? åka skidor!
Åt du senast? godis
Är närmast dig som är rosa? Frejsan

KÄRLEK
Är du kär nu? JAA!
Har du sårat någon så de börjat gråta? aa
Har någon sårat dig så du börjat gråta? tror ej, inte något som har med kärlek att göra iallafall.
Har du haft ett förhållande över tio månader? haha, aa
Har du haft ett förhållande i över ett år? nje
Har du haft ett förhållande i över två år? nopp

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra mjo
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra arå
Jag har smygit ut utan lov  nej
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar ah
Jag har en hemlighet som ingen vet någon har jag nog,
Jag har fuskat i ett spel haha, såklart inte :P
Jag har struntat i ett prov nej, eller jo struntat i att läsas på :/

DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol  ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden  neej
Jag kan inte svälja piller  jora, klart jag kan
Jag har tagit mediciner mot depression haha nej
Jag har anorexi och/eller bulimi nepp
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det  nja, nästan.
Jag har vaknat gråtande  nej, tror inte det 
jag har somnat gråtande  ja..

DÖDEN
Jag hatar begravningar - vem gör inte? 
Jag har sett någon dö – nej, vilket jag är glad för. 
Någon nära till mig har försökt begå självmord   nej, tror inte det
Någon nära till mig har begått självmord - nej , inte nära.


Hahah, har riktigt tråkigt. Får ta tag i mitt liv och göra något!
imorgon ska vi dansa polonäs alla nior, lycka till säger jag bara vet inte hur vi ska få ihop det. Det blir kul!
Idag ska i åter göra ett försök till pepparkaksdeg får se om det blir något av det?

/LindaFanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0